ساراسارا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

سارای من

سلام دوست دارم امروز همه عکسهام رو بهتون نشون بدم لطفا نظراتون رو برام بنویسید

1391/1/19 15:31
نویسنده : مینا
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ني ني شكلك

بچه ها اینجا از گرسنگی دارم کنترل تلویزیون رو میخورم    

 

دوستای عزیزم این عکس من با پسر خاله ام  هستش که اومده خونه ما مهمونی خیلی دوستش دارم گاوچرانخوابچشمک

 

 

نی نی های قشنگ این اولین عیدی که من هستم تو جمع خانوادم و این نی نی ناز رو که میبنید نوه عمه مامانم که یک روز از من بزرگتر اسم قشنگش مائده است و عید دیدنی اومده بود خونمون

 

من با مامان و بابا رفته بودیم رستوران و یه آقای مهربون این بادکنک رو به من داد .مرسی آقاماچ

 

 

جونم براتون بگه که این دخمر خانوم دختر عموی من که من رو خیلی دوست داره و همیشه با من بازی میکنه ریحانه جون دوست دارم .

بچه ها اینجا بابا با کامپیوترش عکس من رو اینجوری درست کرده بابا خیییییییییییلی دوست دارم بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.

 

               بچه ها من اینجا رفته بودم زیارت امام رضا

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارای من می باشد